Skip to main content

Skytrex Shah Alam with girls

Assalamualaikum & hello guyss.

Well it's been a long time since I tak update apa-apa kan. So few days ago aku dengan kawan-kawan aku pergi main Skytrex! ohmyyy aku still tak boleh move on dengan Skytrex wehh hahaha. kali ni aku try main level advanced which level yang paling tinggi as it was my second time main kat Skytrex ni.




Aku, Azwar & Fizah punya session is at 11pagi so kitaorang sampai Taman Botani Shah Alam around 10.45 macam tu. haaaa Skytrex ni terletak dekat dalam Taman Botani Shah Alam if korang tak tahu. Dalam Taman Botani Shah Alam ni ada banyak aktivti yang korang boleh buat tauu contohnya naik basikal pusing pusing dalam tu, jogging, rumah empat musim dan macam macam lagi. onz gila for those yang nak fit hahahaa

Aku book through online so bayaran semua dah setel through online jugaklaa. If korang nak pergi main skytrex, aku prefer korang book online sebab takut ramai orang yg datang dan kemungkinan korang tak dapat nak main pulak kann padahal dah datang dari jauh. Lagipun book online lebih murah tauuu! First of all bila dah sampai sana korang akan dibriefing pasal harness yang korang akan pakai sepanjang korang berada atas pokok. Okay guys, harness ni sangat selamat & aku jamin aihh korang takkan jatuh sebab safety kat Skytrex ni memang terboekkkk.

muka dah barai gais hahahaha




Sepanjang main kat atas tu, aku bangga sangat dengan membe dua ketoi tu sebab diaorang first time datang sini dan terus main level advanced disebabkan aku nak main level tu hahhaaa. Diaorang berjaya atasi kegayatan dan ketakutan diaorang wei. Even ada masanya diaorang nak give up but at the end, we made it! Berjaya sampai ke penghujung dan masa yang dicatatkan untuk habiskan all those challenge is around 2 hours and a half which is good. okay, sis payung satu video flying fox okay? hahaha





Congrats to both of my girls dan harap lepasni jangan serik buat aktiviti lasak dengan aku lagi. Mungkin lepasni boleh hiking gunung Kinabalu ke kan hahahhahaa byeee!

Comments

Popular posts from this blog

Hello UNIKL

Assalamualaikum. Salam sejahtera semua.  Gila ahh lama siot tak post apa-apa kat belog nie. serius busy gila doh. FYI, sekarang aku dah jadik student Unikl. "pulak dah. dulu bukan polisas ke?" HAHAHA. people keep asking me that question over and over again. aku dah stop poli. habis first sem haritu. sengaja nak timba pengalaman masuk diploma kejap n dapat pulak offer unikl, aku terus jelaa terminate study kat polisas. end of my poli chapter! okay, aku sekarang study kat Unikl Business School, Kampung Baru KL. Building unikl aku nie dekat je dengan klcc n dekat area kg.baru nie memang banyak gila tempat makan yang best-best so if korang nak datang roger je okayy. kalau balik mang naik lrt kat klcc je. tapi kena naik bas rapid kl jugak ah nak pergi klcc tu. Alhamdulillah bila dapat peluang macam nie, aku bersyukur sangat sebab dapat sambung degree. Sambung sama pulak dengan Atikah Asrah. classmate aku masa form6 dulu. First day register kat unikl M

Done First Sem #Polisas

Assalamualaikum & Salam sejahtera semua. Alhamdulillah tamat dah sem 1. Ehh ehh. “dba sambung mana?” “amek course apa?” haha. Aku agak dah korang tertanya-tanya aku sambung mana kan? Aku sebenarnya malas nak huha-huha yang aku sekarang nie belajar kat Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah on diploma course logistics and supply chain. “aik, kenapa ambil diploma pulak? Bukan dah ada stpm ke?” haaa. TBH, memang ramai sangat tanya soalan yang sama kat aku termasuk makcik pakcik, cikgu-cikgu, lects n kawan-kawan aku. Macam nie cerita dia. Lepas nie jangan Tanya lagi tau!  Heee~ after Stpm haritu, aku apply diploma n degree at the same time sebab aku tak yakin dengan stpm aku. Then, bila result diploma keluar, aku dapat pulak kat Polisas nie haaaa. Act sebelum nie pun after spm, aku dapat tawaran kat polisas nie jugak tapi aku tolak sebab aku rasa better form6 than diploma. Bila dah dapat kali kedua nie, lama jugak ah aku fikir nak terima ke tak sebab sebolehnya aku memang nak further d

Gathering SkFh Dec 2012

Assalamualaikum & selamat sejahtera semua :) Semalam aku baru balik dari KL. jumpa kawan-kawan lama time kat Sekolah Kebangsaan Fajar Harapan, Lahad Datu Sabah tapi dalam 7 orang je yang datang sebab yg laen semua busy agaknya.  Nevermind, at least ada jugak kawan-kawan yang datang. rasa macam dapat lepak kejap je sebab lama sangat tak jumpa sampai banyak benda nak borak. haha. dah besar dah masing-masing. actually hari jumaat aku dengan intan dah sampai KL dah. kita-orang naek KTM n sampai Kl Sentral around 7 malam jugak laaa. kita-orang stay rumah kakak saudara aku. hari sabtu baru kita-orang jumpa ramai-ramai kat Times Square. Untuk kawan-kawan yang tak datang tu, tengok jelah k gambar-gambar bawah nie. HAHA maaf kalau ada gambar yang tak berapa cantik. handset murahan je weh. selamat ber-jeles. HAHA LOVE Jumaat : Heading to KL. pic goyang sebab dlm KTM :) *kiri tu kawan intan .  Jumaat : Intan & Shazwi .  *sampai KL sentral terus makan KFC :) Sa